Vi er stolte af at lancere en ny global kampagne med Securitas, hvor vi demonstrerer, hvad en patruljevagt indebærer i dag. Nogle services har udviklet sig til at omfatte så meget mere, end da de oprindeligt blev til, at mange kunder ikke er klar over, hvad de faktisk betyder i dag. Det er præcis tilfældet med Securitas Mobile Services. I dag handler det ikke kun om vagter på patrulje. Det er det kraftfulde samspil mellem, hvad vagterne ser, hvad intelligent teknologi registrerer, og hvordan alt forbindes gennem Securitas kontrolcentral.
Resultatet: en komplet løsning, der giver kunderne ro i sindet og tryghed om natten. Vagterne reagerer på alarmer, håndterer indbrud, sikrer døre og vinduer — og tjekker endda op på alene-arbejdere for at sikre, at de er i god behold. Med så mange fordele kan ord alene sjældent yde løsningen fuld retfærdighed. Derfor tog vi sammen med Securitas en beslutning: Show it, don’t tell it! Filmen følger en rigtig patruljevagt gennem hverdagsscenarier — og viser, hvordan teknologi forstærker og forbedrer hvert eneste skridt i hans arbejde. Ud fra denne fortælling byggede vi 150+ aktiver: en global værktøjskasse, som de lokale markeder kan tilpasse og aktivere.
Selvom WDP er bedst kendt for prisvindende FMCG-kampagner, beviser dette projekt, hvordan B2B kan have gavn af den samme emotionelle og effektive tilgang, som normalt er forbeholdt forbrugerbrands — selv på globalt plan.