Markedet for tv- og bredbåndsløsninger er generisk. Identiske produkter og tilbud giver generisk markedsføring i kategorien med den kedelige konsekvens, at udbyderne blot råber højere og højere, mens forbrugerne vender det døve øre til. Dyrt, ineffektivt og uden værdiskabelse.
Det skal være catchy, som Jan Lervad altid siger
Så hvad stiller man op, når man som landets næststørste tv-udbyder oplever, at kendskabet falder, og præferencen halter? Man bryder kategorien, flytter det kommunikative fokus væk fra produkter og tilbud over på mærket og giver ordet til brødrene Lervad.
Det gav stor effekt
- Top of Mind: +3% points
- Kampagneerinding: +64%
- 450% øget brand-præference i kernemålgruppen
- Mediespend: 13% lavere ift. 2015
- 85% mindre medieinvestering end største konkurrent (uge 1-22, 2016)
- Salg af fiber bredbånd gik 18% over budget
- ROMI: 10% bedre end 2015
Vil du høre hele historien om resultater, som er tommel op?
Så ring til Heidi Skovhus på +4522655342